Кошик
774 відгуків
+380 (68) 619-57-60
Clap - не просто покупки. Це твій шлях до неймовірних вражень!
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Отримавши замовлення, уважно огляньте покупку в присутності кур'єра. Якщо вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення - повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Ми гарантуємо повернення грошей або обмін товару протягом 14 днів за умови, що товар не використовувався, зберігаються всі елементи упаковки і товарний чек, немає слідів монтажу, на корпусі немає подряпин і т.д. Повернення товару надійної якості, який не підходить клієнту за якимись критеріями, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця. У випадку, якщо товар був придбаний за передоплатою, магазин повертає передоплату клієнту, утримуючи витрати на пересилку. Для цього вам потрібно: 1. Зв'язатися з менеджером магазину за телефоном, зазначеним в контактах. 2. Отримати актуальні дані для відправки товару нам назад. 3. Очікувати повернення або обмін товару. - Товари ненадійної якості (зі слідами використання) не підлягають обміну та поверненню. - Фізичний пункт прийому можливий за адресою: м. Дніпро, вул. Шевченка 10, каб. 404 за попередньою домовленістю! Для того, щоб повернення було прийняте, вам потрібно: 1. Зателефонувати за номером 0975008065 та узгодити повернення. 2. Надійно упакувати товар у коробку, щоб при транспортуванні товар не пошкодився (інакше ми не зможемо провести повернення). 3. Відправити за адресою: Дніпро, "Нова Пошта" 81 (лише після узгодження з менеджером!). Термін повернення коштів після отримання товару становить від 3 до 5 робочих днів! Для обміну або повернення товару необхідно мати: Товар, всі елементи упаковки і всю його комплектацію; Товарний чек, ТТН "Нової Пошти".

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner